Har du bara en snabb fråga?

Hösten inleddes för vår del med en satsning på att bli ett bättre stöd för våra kunder med behov av snabb hjälp i olika frågor.
En del av våra kunder har egna avdelningar som arbetar med digital marknadsföring – och andra förlitar sig helt på externa aktörer, som oss och våra samarbetspartners.
Särskilt för de kunder som själva arbetar med digital marknadsföring har vi märkt ett ökande behov av att med kort varsel kunna få hjälp – när man fastnat eller vill ha en tredje parts ögon – med frågor som rör Googles annonsplattformar, Facebook, spårning, webbanalys, Google Tag Manager och Analytics. För att svara upp på detta satsade vi i höst på etablering av en ny avdelning – Customer Success. I samband med denna satsning vill vi, för dem som inte redan hittat dit på egen hand, passa på att berätta att vi sedan en tid tillbaka har en livechatt på vår webbplats där du kan nå oss, lätt som en plätt, för att få hjälp med dina problem – samt en supportmail (support@bebetteronline.com)!
Vad är Customer Success?
Så fort du har blivit kund hos oss kommer Customer Success att vara din hjälpande hand som ser till att allt går så smidigt som möjligt. De ser till att BBO:s övriga specialister får åtkomst till de plattformar som behövs för uppdraget, och att vi får in eventuell ytterligare information som kan behövas för leveransen av uppdraget. De finns sedan standby – redo att besvara minsta fundering, lösa tekniska problem och hjälpa er när ni stöter på något problem på vägen mot mer framgång online. Beroende på nivå och typ av uppdrag har ni eventuellt även en eller flera dedikerade specialister inom t ex SEO, sociala medier, annonsering eller spårning inkopplad – då är det den specialisten som är ansvarig för er på dennes område – och där fungerar Customer Success som ett stöd för er i frågorna utanför det området eller om mer stöd än vad som ingår i uppdraget behövs.
Customer Success har välsignats med två pedagogiska superhjältar – Thomas Van Loo och Nils Sjölund.
Livechatt
För att snabbt komma i kontakt med oss har vi sedan en tid tillbaka en chatt här på vår webbplats. Chatten är bemannad vardagar 8-17. Oavsett vad det rör sig så är du välkommen att höra av dig till oss – vi är bara ett klick bort!
Support-mail
Lika snabbt går det att få stöd via mail – skicka frågan till support@bebetteronline.com så hjälper vi till!