Throwback BBOFRUKOST

Cecilia | 2018-10-31 | Hos BBO

Throwback till höstens BBOFRUKOST 2018. Temat för höstens föreläsningar var social commerce – det vill säga hur sociala medier driver försäljning. Efter att frukosten hade avnjutits och våra populära tatueringar och stickers nästan hade tagit slut intog Cecilia Lyche Simonsson och Thomas Van Loo scenen. De pratade bland annat om algoritmerna i förhållande till människan, strategi, Facebookpixeln och gav alla åhörare handfasta tips kring både innehåll och annonsering.

Stort tack till alla ni dryga 700 som kom för att fördjupa er i ämnet, äta frukost och mingla med oss! Här nedan kan du spana in bilder från Göteborg respektive Stockholm.

BBOFRUKOST 2020

Uppdatering BBOFRUKOST 2020 – Det blir ett frukostseminarium även under 2020, i digital form! Bocka för datumet 4:e december i din kalender ifall du vill göra webben till din leadsmaskin 2021. Platserna kommer fortfarande att vara begränsade, så vill du vara säker på att få en så är det en god idé att prenumerera på vår nyhetsbrev, eftersom våra prenumeranter får förtur. Här kan du läsa mer och anmäla dig.

BBOFRUKOST Göteborg

I Göteborg är det tredje gången som BBOFRUKOST arrangeras på Världskulturmuseet. Lokalen är ljus, modern och luftig och perfekt att svänga förbi på vägen till jobbet – en ultimat start på en fredag!

BBOFRUKOST Stockholm

Det var inte första gången vi intog Stockholm, men däremot första gången vi valde Norra Latin som plats för vårt frukostseminarium. Vi stortrivdes bland både fina pelare och vackra stenväggar! Drygt 350 stockholmare deltog och träffade oss på Be Better Online.

Hoppas att vi ses vid nästa seminarium!

Cecilia Lyche Simonsson

Cecilia har gedigen erfarenhet av marknadsföring och projektledning. Hon tror starkt på att förstå och stärka individers egna drivkrafter – som en nyckel till riktigt bra samarbeten. Cecilia gillar att löpträna i skogen och njuter gärna av västkustens havsluft i sitt fritidshus.