Case
Amesto stod inför en tillväxtresa – då agerade BBO bollplank och satte riktningen framåt för deras digitala marknadsföring
Efter att Anna Hammarkvist, CEO på Amesto AccountHouse, följt oss på sociala medier och varit på en av våra BBO-frukostar, föll det sig naturligt att det var BBO som skulle bli Amestos nya byråpartner.
Läs merFöräldraledigt på Mille Notti – då hoppade BBO in!
När Marcus van der Vliet, som är e-handelschef på Mille Notti, skulle gå på föräldraledighet uppstod en utmaning. Vem skulle ta över marknadsföringen medan han var borta? Här gick en projektledare från BBO in som en interimlösning.
Läs merDen som vågar vinner – satsningen gav +85%
Shopping4net är ett märkesvaruhus på nätet i snabb utveckling. För några år sedan var Shopping4net redo för att satsa mer på digital annonsering och kontaktade BBO. Och den satsningen skulle visa sig vara ett bra drag!
Läs merKonkret strategi gav Kakservice effektivt arbetssätt
Kakservice gör det möjligt för föreningar, idrottslag och skolklasser att samla in pengar till bland annat skolresor och cuper. När det här företaget ville sätta en ny struktur för den digitala marknadsföringen över flera nordiska marknader vände de sig till oss.
Läs merStruktur och strategi på menyn hos Harrys
Med tekniska lösningar och tydlig innehållsstrategi kan Harrys Pubars marknadsavdelning nu enkelt stödja restaurangernas lokala kommunikation. Läs mer om hur vi löste det!
Läs merFrån barnbacke till svart pist i digital marknadsföring
Med en stor säsongsvariation har det varit avgörande nyckel att erbjuda ett flexibelt upplägg. Genom fokus på konverterande annonsering på vintern i kombination med ett mer långsiktigt arbete med SEO under sommaren har vi tillsammans nått fina resultat.
Läs merFull gas på ATV-husets annonsering
I takt med att ATV-huset har utvecklat sin affär har vi utvecklat deras annonsering. Läs mer om det skalbara upplägget vi har haft under samarbetet!
Läs mer